Konferenčné balíčky

Konferenčné balíčky

CHCEM VEDIEŤ VIAC

KONFERENČNÉ BALÍČKY pre firmy

Hotel Ponteo sa už 15 rokov špecializuje na organizovanie business eventov všetkého druhu. Každý rok sa v hoteli Ponteo koná veľké množstvo obchodných podujatí. Vďaka našim rozsiahlym znalostiam sme kompetentným a spoľahlivým partnerom, ktorý sa postará o event managment vašej akcie.

Business hotel Ponteo sa nachádza 15 minút od centra Bratislavy na hranici troch štátov – Slovensko, Maďarsko a Rakúsko. Je na ideálnom mieste pre vaše obchodné stretnutia a je ľahko dostupný autom.

Business hotel Ponteo je vaším ideálnym kontaktným partnerom pri organizovaní firemných akcií – či už sú to semináre, konferencie alebo obchodné stretnutia – máme pre vás tú správnu ponuku! V hoteli Ponteo sú k dispozícii 4 rôzne moderne technicky vybavené konferenčné miestnosti s kapacitou od 10 – 100 miest, veľké parkovisko pre 70 miest s 2 elektronabíjacími stanicami pre 4 automobily, vysokorýchlostný internet je samozrejmosť.

Náš business hotel je ideálnym partnerom pre váš seminár či konferenciu!


Pre bližšie informácie nás prosím kontaktujte

na tel. čísle +421 911 445 548 , +421 2 20 90 90 10
alebo ak máte záujem o cenovú ponuku , zašlite nám email na eventy@ponteo.sk

FotogalériaReferencie


  KONFERENČNÉ BALÍČKY

Postaráme sa o podporu pred aj po podujatí, o všetky technické požiadavky a catering pre vašich hostí. Aby ste si mohli urobiť lepšiu predstavu o nákladoch s tým spojených, ponúkame vám výhodné konferenčné balíčky.

  Celodenný konferenčný balíček

  • • technické vybavenie konferenčnej miestnosti
  • • Coffee Break 1
  • • Obed
  • • Coffee Break 2
  • • nealkoholické nápoje v konferenčnej miestnosti
  • • prenájom konferenčnej miestnosti zdarma pri min. počte 10 účastníkov
  • Cena 75 Eur/účastník

 Poldenný konferenčný balíček

  • • technické vybavenie konferenčnej miestnosti
  • • Coffee Break 1
  • • Obed
  • • nealkoholické nápoje v konferenčnej miestnosti
  • • prenájom konferenčnej miestnosti zdarma pri min. počte 10 účastníkov
  • Cena 60 Eur/účastník

A la carte Board meeting

  • • technické vybavenie konferenčnej miestnosti
  • •  bohatší Coffee Break 1
  • • Obed – výber z A la carte
  • • bohatší Coffee Break 2
  • • minerálna voda, džbány s vodou, mätou a citrónom neobmedzene
  • •  kopírovacie a printové služby
  • • bloky na písanie a perá
  • prenájom konferenčnej miestnosti zdarma
  • Cena 95 Eur/účastník


Technické vybavenie konferenčných miestností

  • • presklené konferenčné miestnosti s denným svetlom a vetrané čerstvým vzduchom
    moderné technické vybavenie – stropný data-video-projektor, veľkoplošná premietacia plocha,  ozvučenie, flipcharty
  • • bezdrôtové mikrofóny
  • • laserové ukazovadlo
  • • k dispozícii streamovacie zariadenie na organizovanie telekonferencií
  • • vysokorýchlostné pripojenie k internetu
  • • Wi-Fi zdarma
  • veľká zastrešená terasa pre catering so sedením pre 100 ľudí
  • • variabilné možnosti sedenia
  • parkovanie s kapacitou do 70 miest zdarma, k dispozícii sú  4x AC autonabíjačky
  • • klimatizované priestory
  • • možnosť zatemnenia okien

Ponuka cateringových služieb

Coffee break 1

káva, výber čajov, džúsy a minerálky, plnená ciabatta s parmskou šunkou , mozzarellou, balzamikový  glace a rukolou, ovocie na zahryznutie alebo kus domácej bábovky/ oškvarkové pagáčiky

Obed

Podľa počtu účastníkov konferencie podávané ako 3-chodové menu alebo obedový bufet.
Vaši hostia si môžu vybrať z mäsových, rybích a vegetariánskych jedál.

Coffee Break 2

Káva, výber čajov, rôzne džúsy a minerálky, domáca bábovka/ oškvarkové pagáčiky alebo ovocie



Tipy na vianočný darček

  • Darček plný zážitkov

  • • Darček pre ženu - Fit day pre dámy
  • • Darček pre muža - permanentky do fitness či na squash v našom šport centre
  • • Darček pre priateľku - oddych vo wellness, relax z masáže , permanentky na masáž
  • • Darček pre mamu - relax z masáže , permanentky na masáž
  • • Darček pre rodičov - gurmánsky zážitok v našej skvelej reštaurácii.