KONFERENČNÉ BALÍČKY pre firmy
Hotel Ponteo sa už 15 rokov špecializuje na organizovanie business eventov všetkého druhu. Každý rok sa v hoteli Ponteo koná veľké množstvo obchodných podujatí. Vďaka našim rozsiahlym znalostiam sme kompetentným a spoľahlivým partnerom, ktorý sa postará o event managment vašej akcie.
Business hotel Ponteo sa nachádza 15 minút od centra Bratislavy na hranici troch štátov – Slovensko, Maďarsko a Rakúsko. Je na ideálnom mieste pre vaše obchodné stretnutia a je ľahko dostupný autom.
Business hotel Ponteo je vaším ideálnym kontaktným partnerom pri organizovaní firemných akcií – či už sú to semináre, konferencie alebo obchodné stretnutia – máme pre vás tú správnu ponuku! V hoteli Ponteo sú k dispozícii 4 rôzne moderne technicky vybavené konferenčné miestnosti s kapacitou od 10 – 100 miest, veľké parkovisko pre 70 miest s 2 elektronabíjacími stanicami pre 4 automobily, vysokorýchlostný internet je samozrejmosť.
Náš business hotel je ideálnym partnerom pre váš seminár či konferenciu!
Pre bližšie informácie nás prosím kontaktujte
na tel. čísle +421 911 445 548 , +421 2 20 90 90 10
alebo ak máte záujem o cenovú ponuku , zašlite nám email na eventy@ponteo.sk
KONFERENČNÉ BALÍČKY
Postaráme sa o podporu pred aj po podujatí, o všetky technické požiadavky a catering pre vašich hostí. Aby ste si mohli urobiť lepšiu predstavu o nákladoch s tým spojených, ponúkame vám výhodné konferenčné balíčky.
Celodenný konferenčný balíček
- • technické vybavenie konferenčnej miestnosti
- • Coffee Break 1
- • Obed
- • Coffee Break 2
- • nealkoholické nápoje v konferenčnej miestnosti
- • prenájom konferenčnej miestnosti zdarma pri min. počte 10 účastníkov
-
Cena 75 Eur/účastník
Poldenný konferenčný balíček
- • technické vybavenie konferenčnej miestnosti
- • Coffee Break 1
- • Obed
- • nealkoholické nápoje v konferenčnej miestnosti
- • prenájom konferenčnej miestnosti zdarma pri min. počte 10 účastníkov
-
Cena 60 Eur/účastník
A la carte Board meeting
- • technické vybavenie konferenčnej miestnosti
- • bohatší Coffee Break 1
- • Obed – výber z A la carte
- • bohatší Coffee Break 2
- • minerálna voda, džbány s vodou, mätou a citrónom neobmedzene
- • kopírovacie a printové služby
- • bloky na písanie a perá
- • prenájom konferenčnej miestnosti zdarma
-
Cena 95 Eur/účastník
Technické vybavenie konferenčných miestností
- • presklené konferenčné miestnosti s denným svetlom a vetrané čerstvým vzduchom
• moderné technické vybavenie – stropný data-video-projektor, veľkoplošná premietacia plocha, ozvučenie, flipcharty - • bezdrôtové mikrofóny
- • laserové ukazovadlo
- • k dispozícii streamovacie zariadenie na organizovanie telekonferencií
- • vysokorýchlostné pripojenie k internetu
- • Wi-Fi zdarma
- • veľká zastrešená terasa pre catering so sedením pre 100 ľudí
- • variabilné možnosti sedenia
- • parkovanie s kapacitou do 70 miest zdarma, k dispozícii sú 4x AC autonabíjačky
- • klimatizované priestory
- • možnosť zatemnenia okien
Ponuka cateringových služieb
Coffee break 1
káva, výber čajov, džúsy a minerálky, plnená ciabatta s parmskou šunkou , mozzarellou, balzamikový glace a rukolou, ovocie na zahryznutie alebo kus domácej bábovky/ oškvarkové pagáčiky
Obed
Podľa počtu účastníkov konferencie podávané ako 3-chodové menu alebo obedový bufet.
Vaši hostia si môžu vybrať z mäsových, rybích a vegetariánskych jedál.
Coffee Break 2
Káva, výber čajov, rôzne džúsy a minerálky, domáca bábovka/ oškvarkové pagáčiky alebo ovocie